Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2013

Τικ τακ κανει το ρολοι, μα εγω δεν το ακουω.


Δεν υπάρχουν μέρες που λέτε, "καλά σήμερα πόσα πράγματα έκανα και πάλι θέλω κι άλλο χρόνο";

Έτσι και εγώ σήμερα, ήταν μια από αυτές τις ημέρες που ο χρόνος έτρεχε μα εγώ δεν τον άκουγα και έκανα τόσα πολλά. Μάλιστα εκείνο που μου έμεινε περισσότερο ήταν οι καταπληκτικές χριστουγεννιάτικες χειροτεχνίες που ετοιμάσαμε μαζί με τα παιδιά (κυρίως με τον μεγάλο, διότι ο μικρός μέχρι και το γκλίτερ έφαγε!!). Πάντως για να πω την αλήθεια δεν τελείωσα ακόμη, έχω δυο ή τρία πραγματάκια να κάνω και μετά θα έρθει η ξεκούραση.

Βλέπεται αύριο είναι του Αγ. Νικολάου και το μικρό μας γιορτάζει και μάλιστα επίσημα πρώτη χρονιά, έτσι έχουμε μικρές μεν, ετοιμασίες.Πρωτιά και για τον μεγάλο μου, πρώτη χρονιά στο σχολείο  και ο δάσκαλο του γιορτάζει, έτσι αποφασίσαμε να του κάνουμε ένα γούρι για δώρο, δεν μπορώ να σας περιγράψω τη χαρά του μόλις το είδε και φαντάζομαι πόσο ντροπαλά θα του το προσφέρει ....αχ το μικρό μου.

Αρκετά σας ζάλισα, σας αναρτώ λοιπόν μερικές ακόμη δημιουργίες μου.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου